sobota 5. května 2012

Maxi...


Dvě věci jsem teď hodně chtěla a ani jednou jsem si nebyla jistá. První byla maxi sukně, opakující se hit sezóny. Při každém vyzkoušení jsem ale nabyla pocitu, že mi dělá hrozně robustní tělo, no zkrátka nelíbivé rozměry. Nakonec jsem pořídila tuhle černou v Promodu a dneska se s ní sžila. Co myslíte, půjde to?


Druhá věc, která se mi zalíbila, jsou různé výrazné rtěnky. Teď mě zaujal především tento tmavý odstín, který jsem vyzkoušela od Chanelu. Po městě rostou i takové tulipány, nádhera. Nechce se mi však investovat do rtěnky zas tolik, nenosím ji denně. Určitě tedy uvítám nějaké tipy na o něco levnější, avšak kvalitní značky, které vydrží. Mám v plánu zajít do Mac, se kterými mám již dobrou zkušenost, uvidíme. Poslední fotka je zde díky zjevení umělce Martina Krajce, kterého jsem si všimla až při kontrole fotek doma. Tímto ho tedy zdravím…


Alice


 Pozn.: Maxi sukně Promod, vesta Veromoda, tričko F&F, boty Topshop, kabelka a brýle vintage 



2 komentáře: