pondělí 14. května 2012

Lips


Nikdy jsem se moc nemalovala a ke kosmetice neměla až takový vztah. To se postupem času mění. Na čem si teď ujíždím, jsou rtěnky v různých odstínech. Není třeba dalšího příliš výrazného líčení, stačí jen základní rozjasňovač, řasenka, k tomu jakákoliv výraznější rtěnka a hned jste o něco zajímavější. Už jsem mluvila v jednom z uplynulých příspěvků o tom, že bych chtěla jednu tmavší. Oblíbila jsem si ty od MACu, tak jsem ji tam také pořídila. Není to sice úplně nejlevnější, jedna stojí 500 Kč, zároveň ale nepatří k těm nejdražším a skvěle drží.

Tu jsou ty, které vlastním od této značky a doporučuji. V příspěvcích jste je na mě už viděli nebo uvidíte.

Alice

M.A.C., odstín DIVA A31, řada MATTE

 
M.A.C., odstín PINK NOUVEAU AB1, řada SATIN

Žádné komentáře:

Okomentovat