středa 9. května 2012

Instagram week 3 s nádechem Berlína


Uplynulých pár dní jsem byla na prodlouženém víkendu v Berlíně. Bez počítače a připojení, tudíž měl prázdniny i blog. Řeknu vám, že je to někdy strašně osvěžující, na pár dní vynechat všechen facebook apod. Každý den jsem tedy při odchodu vyfotila outfit, ve kterém jsem vyrážela do tamních ulic. Přiznávám, že jsem se nechala trochu ovlivnit tím městem. Posuďte sami. Nahazuju i nějaké bonusovky.




Jo a už umim dělat bublinu...stačí mi ovocná žvýkačka! )))


Aby jste nebyli ochuzeni o pondělní Insta přehled, tu je taky berlínský:


 báťůžkáři vyráží na cestu

ano, skutečně jsem cestovala pouze s tímto zavazadlem

zbytky berlínské zdi

Alexanderplatz

Tacheles

Památník holocaustu

Maneki Neko

5 komentářů:

  1. kde sis koupila vansy? taky schánim

    OdpovědětVymazat
  2. Pořídila jsem je v Londýně... nedávno jsem byla ale v Urban Storu na Václaváku a mají tam docela dobrý výběr. ))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zkusim to. díky za odpověď, mimochodem keep up the good work .) super blog!

      Vymazat
    2. díky, díky, mít tak čas a prostředky věnovat se jen tomu.)) zkus, uvidíš... každopádně nejlepší asi je si objednat odněkud, tak to bude s výběrem příjemnější. )))

      Vymazat
  3. http://youtu.be/O0UKO95RwPc

    OdpovědětVymazat