neděle 29. prosince 2013

Delicate Check #11 - Ibra

 

Původně byl trochu jiný plán. Chtěli jsme na závěr roku připravit speciální díl. To si necháme ale jako překvapení na někdy jindy. Do Prahy totiž přijel Ibra, čehož se muselo okamžitě využít a já jsem šťastná, že jsme se na rychlo domluvili a improvizovaně si střihli rozhovor v 11. dílu Delicate Check by YDNKNW.tv!


Ibrahim žije v Brně, je to skvělej člověk a spolu se svojí kámoškou Michelle Kraus dělají skvělý věci (rozuměj módu). MKF, to je jejich značka. Dělají custom kousky, ale mají i další plány do budoucna. Kromě toho je Ibra opravdový fashion addict, má přehled v módě obecně. Jo a k teniskám, k těm má taky hodně co říct. Více už v samotném videu.



A kdo bude příště? Uvidíme. Sem s tipama! Já si přeju rozhodně víc takových, jako je Ibra...



Já jsem si oblékla: koženou bundu z Topshopu, custom mikinu od kamaráda JA KO, legíny z F&F, hodinky Michael Kors, řetěz na krku a prsteny jsou z H&M


Odkazy:



http://delicatepunx.blogspot.cz/











Žádné komentáře:

Okomentovat