čtvrtek 8. listopadu 2012

Co bylo, bylo... nové přichází


Mlčela jsem dlouho. Někdy to není úplně na škodu. Hodně jsem přemýšlela. A snad můžu začít znovu. Fashion blogů je opravdu hodně, u některých je dobré se inspirovat. Co s tím ale dál? Nechci, aby to bylo celé jenom o mně, nechci si tu psát deník, nedělám to vlastně jenom pro sebe. Budu se vám snažit dávat co nejvíc rad a nápadů, být inspiračním průvodcem, dodavatelem tipů...

I'm back!

A hned jeden tip z nejžhavějších!!! Moje nejmilovanější boty Jeffrey Campbell najdete od zítra v nové kolekci i v Praze! A kde jinde než v The Address Idea!


2 komentáře:

  1. Jee až teď jsem sem přišla po dlouhý době a jsem šíleně ráda, že ses vrátila! Milý překvapení .))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to nejsi zas v takové skluzu...díky, to potěší. )))

      Vymazat