pondělí 9. července 2012

Yasmin

 
Jestli někoho žeru, tak je to Yasmin. Jasně, je spousta dalších hvězd, které mě nesmírně baví. Ale ona je mi nějakým zvláštním způsobem blízká. Mám ráda i její muziku, o to je to asi snažší (a pro ty, co neví, Yasmin je původně DJ, až teprve nedávno začala i zpívat). Záměrně jsem jako úvodní fotku vybrala mix outfitů z klipu Light up (ft. Ms Dynamite), sálá z toho teplo a energie posledních dní, takže tematicky skvěle sedí. Navíc mi ta písnička zní už x dní v hlavě (ačkoliv není úplně nejnovější), video níže…

No zkrátka, chtěla bych vypadat jako Yasmin. Dokonce pokaždé, když ji vidím, tak uvažuju o kroužku v nose. Mám ale smůlu, jsem úplně jiný typ.

A slibuju, že v příštím příspěvku budu už zase já. Asi se nechám inspirovat v tom dnešním.



Žádné komentáře:

Okomentovat