středa 18. dubna 2012

Good day


Dnes bylo hezké odpoledne. Ačkoliv jsem neměla zrovna vycházkovou obuv, vyšlápla jsem schody na Letnou, abych tam vyzvedla svého drahého. Zkusili jsme asijské bistro na Strossmayráku, kde nemají vůbec špatné sushi. No a čekání na tramvaj jsme si prostě zkrátili vytvořením tohoto příspěvku...

Alice



 Poz.: Alice - Bunda Hells Bells (prodává The Address Idea, džíny Topshop, lodičky Zara, mikina Newyorker, maxipsaníčko Bershka, brýle Lindex, náhrdelník H&M, hodinky Michael Kors

A kromě jiného mi dnes přišly Foxy platform Jeffrey Cambell, tak jsem si do nich hned musela obout tyhle nové cool ponožky. Oboje bude potřeba i v jiných barvách.

gif creator



3 komentáře:

  1. no já mít na nohou tyhle boty tak nevylezu ani ty schody:)) jsi statečná!

    OdpovědětVymazat
  2. držela jsem se, bylo to hodně o sebezapírání, dusila jsem vztek...měla jsem s sebou dokonce přezůvky, ale řekla jsem si, že musím trénovat a prostě to překonat :D

    OdpovědětVymazat


  3. Нerе is my wеb-site - sensual massage in London
    Feel free to visit my webpage :: tantric massage

    OdpovědětVymazat